У  Київському національному торговельно-економічному університеті 23 листопада 2018 року відбувся 14-й Український студентський фестиваль реклами. На творчий конкурс було надіслано близько 450 робіт. Конкурсанти змагалися у дев’яти номінаціях: друкована реклама, відео-реклама, зовнішня реклама, фірмовий стиль та  інші. Тематичною номінацією 14 УСФР – номінація від Партнера Фестивалю - Компанії «Артеріум» - "Здоровий спосіб життя"

У ході  фестивалю всі учасники пройшли велику кількість майстер-класів. Модераторами були: креативний директор міжнародної рекламної компанії Saatchi & Saatchi Ukraine Костянтин Шнайдер, керівник проекту "Reputation Lab" Андрій Кашпур та генеральний директор PR-BTL - Event-компанії Андрій Різоль. Зустрічі проведені в рамках фестивалю були цікавими і корисними, конкурсанти отримали багато вражень, позитивних емоцій та мотивацію до успіху.

Професійне  журі очолив  регіональний директор компанії BBDO у Східній Європі та Центральній Азії реклами Анже Йереб, який взяв за основу оцінювання робіт два показники: креативність і професіоналізм. Традиційно фестиваль реклами підтримує соціально важливі теми, які спрямовані на досягнення змін у суспільстві. Як завжди, фестиваль  вражає свою потужністю, ресурсною базою та технічними можливостями.

Наш коледж був достойно представлений роботами студентів  спеціальностей «Менеджмент» (Бессонова Лілія, Дець Ольга, Школьний Святослав, Дзюба Тетяна, Оболончик Зоряна, Павук Ірина, Паньків Дарина, Біланик Анастасія, Будніченко Назар, Майброда Ірина), «Комп'ютерні науки та інформаційні технології» ( Касарда Максим, Панюс Неля).

Команда у складі: Бессонової Лілії, Дець Ольги та Школьного Святослава посіла ІІ місце в номінації відео-реклама з роботою «Скажімо насиллю «НІ»! і нагороджується дипломом 14 УСФР.

Вітаємо Лілію, Ольгу, Святослава та їх наставника – викладача економічних дисциплін Павлик Анну Йосипівну та бажаємо нових успіхів!